Serviss
Ariston siltumsūkņiem ir unikāla specializēta attālinātā apkalpošanas funkcija. Tas nozīmē, ka mūsu servisa centram ir iespēja izprast siltumsūkņa funkcionālās darbības traucējumu cēloni, neierodoties jūsu vietā. Lai to izdarītu, siltumsūknis jāpievieno Wi-Fi tīklam. Ar speciālas Ariston servisa programmas palīdzību, mēs varēsim pieslēgties, apskatīt kļūdu vēsturi, nepieciešamības gadījumā mainīt pamat iestatījumus un aktivizēt nepieciešamās funkcijas.

Ja problēmu nevar novērst attālināti, mūsu nākamais solis būs apmeklēt jūs kopā ar mūsu sertificētu tehniķi ar iepriekš sagatavotām rezerves daļām, lai novērstu cēloni. Šī iespēja ir unikāla un ļauj vismaz 2 reizes paātrināt pakalpojumu jautājumu risināšanas ātrumu un ietaupīt Jūsu laiku.

Ja rodas jautājumi par apkalpošanu un apkopi, lūdzu, sazinieties ar mums, aizpildot zemāk esošo formu.


Siltumsūkņa garantija 5 gadi. Lai to uzturēt, jums regulāri jāveic servisa apkope vismaz reizi gadā. Lai pieprasītu ikgadējo servisa apkopes pakalpojumu, lūdzu, aizpildiet zemāk esošo formu.
Made on
Tilda